DE VERENIGING:

Biljartvereniging D.O.S (Door Oefening Sterk) is opgericht op 1 september 1971.

Onze biljartzaal is gevestigd aan de Vondellaan 26a 3842 EH te Harderwijk.

Telefoon 0341-701685.

In onze zaal zijn 4 tafels beschikbaar en er is voldoende parkeerruimte in de directe omgeving.

Zes dagen in de week, de zondag niet, kan er ’s middags van 12,30 tot 17.30 worden gespeeld.

Er wordt dan Libre, bandstoten en driebanden gespeeld in deze spelsoorten organiseert de club een interne competitie en is er gelegenheid om vrij te spelen.

Op maandag morgen en donderdag is het mogelijk uitleg van een trainer te krijgen.

’s Avonds doen 17 teams en 's middags 3 teams mee aan de districtscompetitie libre en driebanden van de KNBB.

Voor de KNBB-district avond competitie spelen we op maandag, dinsdag, woensdag en donderdagavond van 18.45 tot 23.00 uur onze thuis wedstrijden voor de KNBB-district dag competitie op donderdag middag van 13.00 tot 17.30 uur..

Naast het biljarten kan er ook iedere dag een kaartje gelegd worden.

De onderlinge sociale contacten staan hoog in het vaandel.

De basis van onze vereniging is gezelligheid met een sportieve insteek.

Heeft U interesse om eens te komen kijken U bent van harte welkom op een van de speeldagen in ons "biljartpaleis".